Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gwanuning | użytkownik

imię i nazwiskoBłażej Woliński adresChełmża zarejestrowany30.06.2009 @12:06:23 ostatnio na stronie06.11.2014 @20:24:57

Latam po polach, basztach, ruinach i takich tam z ... a mniejsza z kim D:
Profilowe zdjęcie robił : http://eus.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypewolus667 Gadu-Gadu4095439
digarty45 komentarze585 posty na forum3

komputer / sprzęt
łoezusie nazarejski

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mindshelves    20.10.2009 @00:36:24
Widzisz, tak się składa że z ta woda sama tak wyszła. Dzięki za komentarz!
~oliczecho    06.10.2009 @21:32:00
Dziękuję
~Eus    03.10.2009 @13:18:40
Przestań siać popelinę, nie dzidziuj tylko wywołaj w końcu ten film z zenita, zaloz nowy i do dziela...
_______
Heresies est maxima opera maleficarum non credere...
~kasiaczarna    01.10.2009 @17:49:26
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~Gosiek12404560    01.10.2009 @16:13:34
dzięki
~kasiaczarna    01.10.2009 @10:49:08
już raz robiłam na zamówienie - właśnie też Myslovitz
a tak chłopakowi, siostrze, sobie...

dzięki!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~columpio    30.09.2009 @22:12:40
dzięki
!janurz    30.09.2009 @20:40:46
Zatem prostuję: mylisz się. :D
!janurz    30.09.2009 @10:58:50
Serio uważasz tekst za szerzący antysemityzm czy tylko się zgrywasz?
~Milu    29.09.2009 @20:43:50
hmmm pomysł dobry. pomyślę nad tym
_______
Nie dziękuj za komentarz, tylko zrób to samo!

Canon EOS 10D

http://milu-tm.blogspot.com
~Milu    29.09.2009 @20:38:30
No problem. zapraszam do mnie
_______
Nie dziękuj za komentarz, tylko zrób to samo!

Canon EOS 10D

http://milu-tm.blogspot.com
~LuckyJean    27.09.2009 @14:55:42
To całe zdjęcie było tak skomponowane. Moze śmietnik, fakt mógł by zniknąc ale mysle ze w tedy nie pasował by ten wóz w kadrze, a bez niego nie było by tego co chciałam uzyskac
~rance    26.09.2009 @19:05:26
no spoko :D
~rance    26.09.2009 @13:22:25
hm, wydaje mi sie, ze wtedy twarz byłaby za bardzo wysunięta na lewo.
~kasiaczarna    24.09.2009 @15:18:26
również poobserwuję
pozdrawiam!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~kasiaczarna    24.09.2009 @15:12:26
ślicznie dziękuję
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~dzizu    23.09.2009 @14:53:52
to działa na odwrót...najpierw Ci umysł rozwala a potem rysujesz takie rzeczy;/
~dzizu    16.09.2009 @21:20:20
szybkie, pędzące= ekspresyjne. tak taki był cel;] dzięki za komentarz
~janek440    07.09.2009 @19:35:46
oj sliczne dzieki
~janek440    07.09.2009 @19:35:29
oj sliczne dzieki
~caat    06.09.2009 @12:09:51
dzieki
~mollylovesrejp    06.09.2009 @12:08:32
Bóg zapłać. :>
~rance    06.09.2009 @11:50:48
mam nadzieje, że nie pożałujesz
~rance    06.09.2009 @11:47:07
najwidoczniej, u mnie sa tylko na tle.
nie ma za co, należało sie. ;]
~rance    06.09.2009 @11:40:55
są szumy na twarzy? ;O
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt